FILOZOFIE NAŠÍ ŠKOLY
„Člověk žije a skutečně žil jen v tom, co miloval, všechno ostatní se ztrácí a nezanechá stopu v nás, ani okolo nás.“
Francois de la Rochefoucauld
Hlavní myšlenkou a cílem našeho edukačního prostředí je podporovat děti v jejich přirozené zvídavosti, k získávání nových informací, k poznávání prostředí a světa, ve kterém žijí.
Za klíčové považujeme rozvoj motivačních vlastností a socio-emočních dovedností.
Aby děti byly schopné ovládat své emoce a porozuměly pocitům ostatních, uměly navázat kontakty a přátelské vztahy s vrstevníky i dospělými.
Uvedením do pohádkového světa a světa příběhů chceme děti vybavit základy pro jejich šťastnou, spokojenou a úspěšnou budoucnost.
Dodat sebevědomí, sílu ale i pokrokový životní postoj.
Chceme děti vybavit základy, aby jejich budoucnost byla šťastná, spokojená a úspěšná.
Profesionálně, pedagogicky podporovat sociálně-emoční dovednosti dětí, vést děti k sebeuznání a vyrovnanosti.
Dodržovat vzájemně nastavená pravidla a hranice soužití.
Stimulovat řečový, poznávací a fyziologický rozvoj dětí.
Rozvíjet budování pozitivních vztahů a účinné spolupráce s rodiči.
Podporovat tvořivost a kreativitu dětí.
Podnítit v dětech touhu poznávat okolní svět, rozvíjet ji v hluboký a trvalý vztah k přírodě i technickému prostředí.
Rozvíjet toleranci a přijímání alternativ.